آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات آیدا گلی

هفت ماهگی

1398/4/2 23:29
نویسنده : مامان. ف
129 بازدید
اشتراک گذاری

😍ایدا گلی مامان چند روز دیگه هفت ماهه میشی و من گفتم شاید وقت نشه بیام برات پست بزارم.اینه که چند روز زودتر اومدم..دختر گلم حالا بریم سراغ ماه هفتم عشقم..

دخترم اول ماه که واکسن نوش جان کردی و شب اول تا صبح تب داشتی ولی از روز دوم کاملا حالت خوب شد و رفتیم تا یکسالگی از واکسن راحت شدیم..الان یک هفته ایی هست که سینه خیز میری و من چقدر خوشحال از پیشرفت و بزرگ شدنت..ولی حسابی بلا شدی و سرعتت روز به روز بیشتر میشه..ژست چهاردست پا هم میگیری  ..دیگه سفره از دست تو در امان نیست و با یک مکافاتی غذا میخوریم..عزیزکم عاشق بیرونی و تو خونه زود حوصلت سر میره.. هنوز نمیتونی بشینیـ.و اینکه عاشق خواهری هستی و کلی براش میخندی من به فدای خنده های دوتاتون..دوستتون دارم

پسندها (5)

نظرات (0)